پک های درمانی

دمنوش نیوشا، پک کنترل و درمان فشارخون نیوشا

پک کنترل و درمان فشار خون دمنوش نیوشا ، پکیجی حاوی چندین نوع از محصولات دمنوش نیوشا است. این دمنوش های گیاهی به گونه ای با یکدیگر ترکیب شده اند که به کنترل و درمان فشار خون در افراد کمک نمایند. این پک دمنوش گیاهی باید به صورت منظم و طبق دستورات داده شده مصرف گردد تا هم اثربخشی آن بیشتر گردد و هم عوارضی در پی نداشته باشد. به همین دلیل باید از مصرف بیش از حد و خودسرانه دمنوش نیوشا پرهیز نمود. پک کنترل و درمان فشار خون نیوشا علاوه بر اینکه سبب درمان و کنترل فشار خون می گردد، خواص و ویژگی های فراوان دیگری نیز دارد. مصرف پک فشارخون دمنوش نیوشا آرامش بخش، نشاط آور و ضد سرطان می‌باشد. پک فشار خون دمنوش نیوشا خاصیت چربی سوزی داشته و به لاغری کمک می‌نماید. دمنوش نیوشا رقیق کننده و تصفیه کننده خون، کنترل کننده کلسترول خون، افزایش دهنده سیستم ایمنی و تری گلیسیرید می‌باشد. به کمک مصرف پک کنترل فشار خون دمنوش نیوشا می‌توانید سرفه و آسم خود را نیز درمان نمایید.


برای خرید اینترنتی پکیج دمنوش لاغری دمنوش نیوشا می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۸۸۰۲۵۳۵ تماس حاصل نمایید


دمنوش های پک کنترل و درمان فشار خون دمنوش نیوشا

دمنوش های پک درمان فشار خون نیوشا
دمنوش میکس بری نیوشا
دمنوش چای ترش نیوشا
چای سبز و لیمو نیوشا
چای سبز،  گزنه و زیتون نیوشا

دمنوش میکس بری دمنوش نیوشا

دمنوش ریز میوه ها ی قرمز (میکس بری) نیوشا ترکیبی از میوه های قرمزی مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است. میوه ها ی قرمز سرشار از فیبر هستند. به همین دلیل، به کاهش وزن، کاهش کلسترول و فشار خون کمک زیادی می کنند و از این جهت به این دمنوش، دمنوش لاغری نیز گفته می شود.

دمنوش چای ترش دمنوش نیوشا

افرادی که دارای قند، چربی و فشار خون بالا هستند، بهتر است یک تا دو نوبت از چای روزانه خود را به چای ترش نیوشا اختصاص دهند. این گیاه کاهش دهنده فشار خون، رقیق و تصفیه کننده خون و کنترل کننده کلسترول خون می باشد.

چای لیمو موجود در دمنوش نیوشا

اگر می خواهید خود را لاغر شوید بهتر است صبح ناشتا یک فنجان دمنوش چای سبز و لیمو نیوشا به همراه مقدار کمی عسل بنوشید. این معجون کمک می کند تا حوالی ظهر گرسنه نشوید. بعد از صرف هر وعده غذایی، با افزایش تری گلیسیرید خون احتمال بروز بیماری های قلبی افزایش می یابد.

چای گزنه و برگ زیتون نیوشا

چای سبز در افراد مبتلا به دیابت، حساسیت انسولین و تحمل گلوکز را بهبود می دهد. ترکیبات فنولیِ برگ زیتون و ترکیبی به نام اورتیسین در برگ گزنه با تحریک تولید هورمون انسولین از جزایر لانگرهانس، باعث کاهش قندخون می شود. همچنین گزنه به سبب داشتن موسیلاژ، در تخلیه ی خلط از ریه و درمان سرفه و آسم و سل مفید است.

خواص لیمو

لیمو‬ ترش علاوه بر از بین بردن سلول های بد در بدن از بروز انواع ‫سرطان‬ نیز جلوگیری می کند. لیمو دارای فیبر بسیار بالایی بوده و در تأمین سلامت فرد بسیار مفید است. این میوه همچنین در ‫کاهش چربی‬، متعادل کردن فشار خون و باز شدن عروق بدن نقش تعیین کننده ای دارد. طعم ترش لیمو به دلیل وجود ماده ای با نام اسید سیتریک است که به هضم غذا کمک می کند. این میوه منبع غنی ویتامین C محسوب می شود. لیمو ترش یک ماده تقویت کننده زیبایست و باعث افزایش سلامتی، طراوت، شادابی، جوانی و نیروی حیات می شود.

طریقه مصرف لیمو

صبح به صورت ناشتا آب لیموترش را با آب گرم مخلوط کرده و میل کنید.

خواص چای ترش

چای ترش دمنوش نیوشا خواص آننتی‌اکسیدانی بالایی دارد و به واسطه‌ی این خاصیت به کاهش کلسترول بد (LDL) خون کمک می‌کند، در نتیجه می‌تواند به محافظت قلب و عروق در مقابل بیماری‌ها و آسیب‌ها کمک کند. چای ترش با کاهش چربی و قند خون می‌تواند برای کسانی که از اختلالات قند خون مانند دیابت رنج می‌برند هم سودمند باشد. محافظت از کبد، کاهش وزن، درمان دردهای قاعدگی و خاصیت ضد سرطان ، از دیگر خواص چای ترش دمنوش نیوشا می‌باشد.

طریقه مصرف چای ترش

می‌توانید چای ترش دمنوش نیوشا را سرد یا گرم میل کنید. این ویژگی باعث شده است تا چای ترش برای تمام فصول قابل مصرف باشد. در زمستان که هوا سرد است، می‌توانید پس از دم کردن چای ترش بلافاصله آن را میل کنید تا گرم شوید. در تابستان هم پس از آماده کردن، آن را با یخ خنک کرده و برای رفع عطش میل کنید.

این پکیج در دوره های ۲۰ – ۴۰ – ۶۰ – ۸۰ و ۱۲۰ روزه ارائه می شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن