پک های درمانی

پک کنترل و درمان آسم و تنگی نفس نیوشا

پک کنترل و درمان آسم و تنگی نفس نیوشا

پک کنترل و درمان آسم نیوشا ۴۰ روزه مخلوطی از چای های سبز و چای های سیاه است که با فرمولی بسیار عالی با هم ترکیب شده اند، تا در رفع تنگی نفس به شما کمک کنند. همچنین این دمنوش ها از بهترین دمنوش ها در نوع خود هستند که با کمک پک پک درمان تنگی نفس نیوشا می توانید در بازه‌ی زمانی کوتاه ۴۰ روزه، مشکلات آسم خود را درمان کنید.

خواص پک کنترل و درمان آسم نیوشا :
بهبود تنگی نفس
درمان آسم و تنگی نفس
آرام بخش و مسکن خفیف
برطرف کننده اضطراب و استرس
بهبود و درمان تنگی نفس و قطع سکسکه
کنترل ضربان قلب و فشار خون

 

توضیحات
پک کنترل و درمان آسم نیوشا – پک درمان تنگی نفس نیوشاReviewed by آرمین مشاور اول نیوشا در سایت نیوشا‌ دایت onMar 6Rating:
پک کنترل و درمان آسم نیوشا ( پک درمان تنگی نفس نیوشا ) در فروشگاه اینترنتی نیوشا دایت نماینده فروش سراسری محصولات نیوشا

پک کنترل و درمان آسم نیوشا ۴۰ روزه مخلوطی از چای های سبز و چای های سیاه است که با فرمولی بسیار عالی با هم ترکیب شده اند، تا در رفع تنگی نفس به شما کمک کنند. همچنین این دمنوش ها از بهترین دمنوش ها در نوع خود هستند که با کمک پک درمان تنگی نفس نیوشا می توانید در بازه‌ی زمانی کوتاه ۴۰ روزه، مشکلات آسم خود را درمان کنید.

ویژگی پک کنترل و درمان آسم نیوشا :
پیشگیری و بهبود از سرما خوردگی، سرفه های فصلی
جلوگیری از آنفلوانزا و بیماری های ریوی
آرام کردن درد معده با منشاء عصبی
احساس چنگ زدگی در معده و تپش قلب
آرام بخش و مسکن خفیف
برطرف کننده اضطراب و استرس
دمنوش های پک درمان تنگی نفس نیوشا :
چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا
چای سبز، عسل و آلوورا نیوشا
چای بادرنجبویه نیوشا
چای سبز، رزماری و گل محمدی نیوشا
دمنوش معجون رویایی نیوشا
چای نعناع فلفلی نیوشا :
ز خواص مخلوط چای سبز و نعنا فلفلی نیوشا می توان به تسریع کننده کاهش وزن، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، التیام بخش سردرد و میگرن و خوشبو کننده دهان اشاره کرد. مطالعات علمی نشان می دهد که کاتچین چای سبز بخصوص EGCG با افزایش حرارت و افزایش اکسیداسیون چربی پس از صرف غذا به کاهش وزن کمک می کند.

چای عسل و آلوورا نیوشا :
از مفیدترین خواص مخلوط چای سبز عسل و آلوورا نیوشا کمک به کاهش وزن است. دمنوش آلوورا با تحریک متابولیسم بدن باعث می شود تا بدن کالری بیشتری بسوزاند. در واقع، مصرف چای آلوورا به صورت خوراکی قدرت ایمنی بدن را بالا برده و موجب نرمال شدن متابولیسم بدن می شود.

چای بادرنجبویه نیوشا :
مخلوط چای سیاه و چای بادرنجبویه نیوشا آرامش بخش بوده و در کاهش اضطراب، استرس، سردرد، سرگیجه بسیار موثر است. دم کردن چای بادرنجبویه بهترین دارو برای کسی است که هنگام نگرانی و اضطراب ناراحتی معده پیدا می کند؛ همچنین جهت تهوع، مراحل اول سرماخوردگی، خستگی عصبی و تپش قلب نیز مفید است.

چای رزماری و گل محمدی نیوشا :
مخلوط چای سبز رزماری و گل محمدی نیوشا از خواص و فواید سه گیاه شفا بخش چای سبز، رزماری و گل محمد برخوردار است. تسریع کاهش وزن، افزایش گردش خون، تقویت قوای ج ن س ی و درمان مشکلات روحی نظیر افسردگی و استرس از جمله خواص این مخلوط می باشد.

دمنوش معجون رویایی :
دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا حاوی پر سیاوسان، مرزنجوش، بابونه و عسل می باشداین چای به صورت ۱۲ عدد تی بگ مثلثی عرضه شده است. این دمنوش آرامش بخش اعصاب، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، تنظیم کننده فشار خون و رفع کننده اسپاسم ها ی عضلانی می باشد.

خواص پک کنترل و درمان آسم نیوشا :
بهبود تنگی نفس
درمان آسم و تنگی نفس
آرام بخش و مسکن خفیف
برطرف کننده اضطراب و استرس
بهبود و درمان تنگی نفس و قطع سکسکه
کنترل ضربان قلب و فشار خون
افزایش سوخت و ساز بدن
درمان التهابات گوارشی
پیشگیری و بهبود از سرما خوردگی
پک کنترل و درمان آسم نیوشا ۴۰ روزه حاوی ۵ بسته دمنوش نیوشا است که هر کدام دارای خواص بینظیر بوده که در درمان و رفع تنگی نفس بهترین عملکرد را دارا هستند و چون این دمنوش ها گیاهی هستند، هر کدام دارای خواص زیادی بوده که می توانید از خواص آن هادر درمان آسم بهره مند شوید.

با مصرف پک درمان تنگی نفس نیوشا کاملا گیاهی، می توانید در عرض ۱ تا ۲ ماه، مصرف این پک تنگی نفس خود را درمان کنید و پس گذشت از این مدت شگفت زده خواهید شد. همچنین تاثیرات این پک عالی بود و بدون بازگشت مجدد آسم و عوارض است و ۱۰۰ درصد این پک کاملا گیاهی است.

پک کنترل و درمان آسم نیوشا۴۰ روزه همچنین در پک های ۴۰ روزه ، ۶۰ روزه ، ۸۰ روزه قابل خرید نیز می باشد.

پک درمان تنگی نفس نیوشا کاملا گیاهی و بدون ضرر و بدون هیچ گونه افزودنی و بازگشتی می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن