سلامت و تغذیهمجله یوشاتی

با دمنوش های تقویت پوست آشنا شوید

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بدن که در زیبایی چهره هم اهمیت دارد پوست است، از این رو باید در حفظ و شادابی آن بکوشیم. خیلی از افراد با مصرف کرم ها و یا روش‌های دیگری برای شفافیت و تقویت پوست خود اقدام می‌کنند. اما یکی از روش‌های جالب و موثرتر در تقویت پوست می‌تواند مصرف دمنوش های تقویت پوست باشد. پوست انواع مختلفی دارد مانند پوست‌های خشک، پوست نرمال، پوست چرب، پوست ترکیبی، پوست‌های حساس. شما می‌توانید مشکلات پوستی خود را به کمک دمنوش های تقویت پوست برطرف و پوست شفاف و جوانی داشته باشید. در این مطلب چند نمونه از دمنوش های تقویت پوست را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

پوستی شفاف با چای سبز

با گرم شدن هوا و آفتاب شدید، احتمال اینکه پوست آسیب ببیند زیاد است. گاهی فقط استفاده از کرم‌های ضد آفتاب کافی نیست و باید در کنار آن از روش‌های دیگری هم کمک گرفت. کاتچین موجود در چای سبز التهابات پوستی را رفع و از پیری پوست پیشگیری می‌کند. با مصرف روزانه یک فنجان چای سبز علاوه بر خواص درمانی بی شمار، پوستی شفاف داشته باشید.

دمنوش گیاهی - شفافیت پوست با دمنوش - تقویت پوست

دمنوش آلوورا و عسل ، دمنوش ضد حساسیت

یکی از دمنوش های تقویت پوست ، دمنوش آلوورا و عسل نام دارد. شما عزیزان می‌توانید با مصرف این دمنوش بسیاری از مشکلات پوستی خود را درمان و پوستی شاداب داشته باشید. این دمنوش ، یکی از مشکلات شدید پوستی به نام اگزما را درمان می‌کند و باعث رشد سلول‌های جدید و شادابی پوست خواهد شد. اگر پوستی خشک دارید از دمنوش آلوورا و عسل کمک بگیرید. این دمنوش سبب آبرسانی به پوست می‌شود. همچنین اگر از این دمنوش به صورت تی بگ استفاده می‌کنید می‌توانید به مدت ده دقیقه تی بگ را بر روی پوست خود قرار داده و تاثیر مثبت آن را ببینید.

دمنوش گزنه و برگ زیتون

این دمنوش سرشار از آنتی اکسیدان و مشکلات پوستی را رفع می‌کند. دمنوش گزنه و برگ زیتون ماده‌ای به نام سیلیکا دارد که وجود این ماده سبب تقویت پوست خواهد شد. معمولا این دمنوش را با چای سبز ترکیب می‌کنند. از این رو خاصیت آن چند برابر شده و یکی از بهترین دمنوش های تقویت پوست خواهد بود. دمنوش گزنه و برگ زیتون کبد را شستشو می‌دهد. این ویژگی کمک می‌کند تا جوش‌هایی که در اثر عملکرد نادرست کبد به وجود آمده از بین بروند.

دمنوش جنسینگ و عسل با ترکیبی از چای سبز

یکی دیگر از دمنوش های تقویت پوست دمنوش جنسینگ و عسل است که با چای سبز ترکیب شده. جنسینگ و عسل هر دو برای درمان التهابات پوستی و درمان زخم‌های شدید مفید هستند. همچنین این دمنوش سرشار از آنتی اکسیدان و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. جنسینگ و عسل که با چای سبز ترکیب می‌شوند خواص بی‌شماری را برای بدن فراهم می‌کنند. مهم‌ترین این خواص، کمک به بازسازی پوست است. اگر از این دمنوش به صورت تی‌بگ استفاده می‌کنید، می‌توانید برای رفع سیاهی دور چشم آن را در یخچال خنک و سپس آن را بر روی چشمتان بگذارید.

دمنوش گیاهی - شفافیت پوست با دمنوش - دمنوش تقویت پوست

چای ترش تقویت کننده پوست

یکی از دمنوش های تقویت کننده پوست که طرفدار زیادی هم دارد چای ترش است. این چای را به صورت گرم یا سرد مصرف می‌کنند. چای ترش کلسترول خون را کنترل و خون را تصفیه می‌کند. از این رو جوش‌هایی که منشأ درونی دارند را رفع خواهد کرد. بنابراین با این دمنوش خوشمزه علاوه بر اینکه از طعم آن بهره می‌برید، پوست جوان و شادابی خواهید داشت.

با مصرف دمنوش های تقویت پوست به پوستتان اهمیت دهید 

دمنوش هایی که در این مطلب معرفی کردیم تنها چند نمونه از دمنوش های تقویت پوست به شمار می‌آید. بنابراین اگر خواهان پوستی شفاف و بدون چین و چروک هستید، این دمنوش ها را امتحان کنید. شاید به طور صد در صد وضعیت را بهبود نبخشند ولی، روند درمانتان را بسیار سرعت می‌بخشند. بنابراین با مصرف این دمنوش ها علاوه بر تقویت پوست، از خواص درمانی آن بهره می‌برید.

فروشگاه اینترنتی نیوشا دایت برای رفاه شما عزیزان، پک تقویت پوست را ارائه می‌دهد. پکیج پاکسازی پوست حاوی دمنوش های نیوشا که کاملا گیاهی و بدون عوارض هستند. با مصرف این پکیج در بازه زمانی کمی پوستی شفاف و شاداب خواهید داشت.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن