پک های درمانی

پک کنترل و درمان دیابت نیوشا – پک کنترل و درمان قندخون نیوشا

چند نوع از دمنوش نیوشا در یک مجموعه، پک کنترل و درمان دیابت نیوشا  را تشکیل می دهند . این پک دارای انواع چای های سیاه و سبز می باشد .ترکیب عالی این پکیج باعث شده تا برای بیمارانی که به دیابت و قند خون مبتلا هستند انتخاب مناسبی باشد و با مصرف  انواع  دمنوش نیوشا موجود در این پکیج، دیابت و قند خون در بازه زمانی کمی قابل کنترل است. تعداد  دمنوش نیوشا  جهت درمان دیابت و قند خون در بازه زمانی کوتاه عبارتند از : یک بسته دمنوش چای ترش،یک بسته چای سبز ،عسل و آلوورا،یک بسته چای دارچین، یک بسته چای بلوبری ، یک بسته چای کرن بری،یک بسته دمنوش میکس بری و همچنین یک بسته چای سبز، گزنه و برگ زیتون می باشند .که با ترکیب این انواع دمنوش نیوشا در پک کنترل و درمان دیابت به طور تضمینی قند خون خود را کنترل می کنید و دیگر نگران نخواهید بود.


برای خرید اینترنتی پکیج دمنوش لاغری دمنوش نیوشا می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۸۸۰۲۵۳۵ تماس حاصل نمایید


دمنوش های موجود در پک کنترل و درمان دیابت :

دمنوش چای ترش 
چای سبز، عسل و آلوورا 
چای دارچین 
چای بلوبری 
چای کرن بری 
دمنوش میکس بری 
چای سبز، گزنه و برگ زیتون 

دمنوش چای ترش :

یکی از انواع  دمنوش نیوشا ،دمنوش چای ترش است که هم به صورت گرم و هم به صورت سرد مصرف می شود . ترکیبات آن باعث شده تا این دمنوش برای درمان دیابت کاربرد داشته باشد.

چای سبز ،عسل و آلوورا:

این نوع دمنوش نیوشا دارای خواص زیادی است و برای درمان کم خوابی ،دیابت ،قند خون و زخم های گوارشی مصرف می شوند .ترکیب آلوورا در این دمنوش کلسیم بدن را تامین و از پوکی استخوان پیشگیری می کند.

چای دارچین :

دارچین یکی از انواع دمنوش نیوشا دارای خواص ضدباکتری دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت و حفاظت می کند .همچنین ترکیبات موجود در این دمنوش مسکن و آرام بخش است.

چای بلوبری :

این میوه کوچک در دمنوش نیوشا  نقش مهمی در عملکرد مغز ،بیماری های پوستی ،کاهش وزن و درمان دیابت دارد .چای بلوبری با ترشح انسولین ،قند خون را کاهش می دهد.

چای کرن بری:

مصرف چای کرن بری در درمان سرطان ،بیماری قلبی -عروقی ،عفونت ها نقش مهمی را ایفا می کند. یکی از فواید چای کرن بری عملکرد کبد را بهبود می بخشد. دمنوش نیوشا این نوع دمنوش را باکیفیت عالی عرضه می کند.

دمنوش میکس بری :

این دمنوش یکی از انواع دمنوش نیوشا ، ترکیبی از ریز میوه های قرمز است که در درمان کبدچرب ، دیابت ،فشارخون و.. کارآمد می باشد.با مصرف این دمنوش می توانید دندان ها را محکم و از بیماری های لثه جلوگیری کنید.

 

چای سبز، گزنه و برگ زیتون :

با مصرف این دمنوش می توانید قند خون را کاهش دهید و از سنگ کلیه و لختگی خون در عروق جلوگیری کنید.دمنوش چای سبز، گزنه و برگ زیتون از پوکی استخوان ها جلوگیری می کند.

 

خواص چای ترش

یکی از انواع داروهای طبیعی را می توان دمنوش چای ترش نام برد که یکی از دمنوش نیوشا می باشد . چای ترش دارای خواص متنوع و بسیاری است .برخی از خواص مهم این دمنوش عبارتند از :

تنظیم فشار خون :

مصرف چای ترش برای بیماران مبتلا به فشار خون بسیار مفید است .این چای دارای خواص دیورتیک و ضد التهابی می باشد که این خواص فشارخون را با مقدار قابل توجهی کاهش می دهد و برای اعصاب هم مفید است .

بهبود عملکرد کبد:

خاصیت آنتی اکسیدانی موجود در چای ترش برای بیماری های کبدی مفید واقع شده است و همچنین میزان چربی کبد را کاهش می دهد.

 

خواص چای سبز، گزنه و برگ زیتون 

تنظیم قند خون :

ترکیب  گیاه گزنه در این دمنوش باعث شده تا دمنوش چای سبز، گزنه و برگ زیتون مانند یک انسولین استفاده شود. با مصرف این دمنوش و تامین انسولین بدن ،قندخون و دیابت به طرز قابل توجهی پایین خواهد آمد. همچنین این گیاه به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته شده و از کبد حفاظت می کند .

تنظیم فشارخون:

عصاره برگ زیتون فشار خون بیمارانی که مبتلا به فشار خون می باشند را کاهش می دهد . این گیاه همانند داروی کاپتوپریل عمل می کند و نکته قابل توجه اینجاست که داروی کاپتوپریل دارای عوارضی مانند سرگیجه و سرفه می شود اما برگ زیتون از این قاعده مستثنی است .

خواص چای دارچین 

تنظیم فشار خون :

دارچین به کاهش فشار خون افراد مبتلا به بیماری دیابت کمک می کند .مصرف روزانه چای دارچین فشار خون را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد.

کاهش وزن :

با مصرف مرتب این چای از انواع دمنوش نیوشا می توانید چربی های شکم و بدن را کاهش دهید.

طریقه مصرف دمنوش نیوشا:

دمنوش های موجود در پک کنترل و درمان دیابت نیوشا دارای خواص متنوع و بسیاری هستند.شما می توانید با مصرف این دمنوش نیوشا دیابت و قند خون خود را در کمترین زمان ممکن کاهش دهید و قند خون خود را کنترل کنید. شما عزیزان می توانید  دمنوش چای ترش را  روزانه در وقت عصر و به این  صورت که یک قاشق چای را داخل قوری ریخته و به مدت ۱۰دقیقه با آب جوش بماند تا دم بیاید سپس از صافی رد کنید و چای را میل کنید. همچنین دمنوش چای سبز،گزنه و برگ زیتون را می توان در نیم ساعت قبل از شام و به صورت تی بگ مصرف کنید .

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن