پک های درمانی

پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه

پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه مخلوطی از چای های سبز و چای های سیاه است که با فرمولی بسیار عالی با هم ترکیب شده اند، تا در تنگی نفس به شما کمک کنند. همچنین پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه حاوی یکسری از دمنوش نیوشا می باشد که  این دمنوش ها از بهترین دمنوش ها در نوع خود هستند. پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه شامل ۹ بسته دمنوش نیوشا می باشد که به کمک این چند نوع دمنوش نیوشا می توانید عملکرد ریه خود را کنترل کنید. بنابراین اگر از تنگی نفس و مشکل ریه رنج می برید پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .


برای خرید اینترنتی پکیج دمنوش لاغری دمنوش نیوشا می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۸۸۰۲۵۳۵ تماس حاصل نمایید


دمنوش های موجود در پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه

چای زنجبیل نیوشا
چای سبز، رزماری و گل محمدی نیوشا
چای سبز، عسل و آلوورا نیوشا
معجون رویایی نیوشا
چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا
دمنوش به نیوشا
چای نعناع نیوشا

چای زنجبیل نیوشا 
چای زنجبیل در پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه موجود می باشد . زنجبیل از لخته شدن خون و گرفتگی رگ های خونی جلوگیری می کند و از همین راه جریان خون در عروق را نیز تسهیل کرده و میزان کلسترول خون را نیز کاهش می دهد.با مصرف این چای از دردهای روماتیسمی خداحافظی کنید .

چای سبز ، رزماری و گل محمدی نیوشا 
این دمنوش درمان مناسبی برای تنگی نفس است . وجود چای رزماری منبعی غنی از مواد معدنی مثل پتاسیم، کلسیم، منگنز، مس و منیزیم می باشد. رزماری حاوی ماده ای به نام کارنوسیک اسید است. این ماده از مغز و سیستم اعصاب در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.برای بهبود حال شما این دمنوش را در پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه جای دادیم .

چای سبز ، عسل و آلوئه ورا نیوشا 

یکی از دمنوش های موجود در پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه ، دمنوش چای سبز ، عسل و آلوئه ورا می باشد . این دمنوش به طور طبیعی مقاومت بدن را افزایش داده و خون را تصفیه می کند. دمنوش چای سبز با آلوئه ورا و عسل نیوشا، در رفع یبوست، درمان سوءهاضمه، بیماری های کبدی و آسم نیز موثر است.

معجون رویایی نیوشا 
معجون رویای موجود در پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه حاوی پر سیاوسان، مرزنجوش، بابونه و عسل می باشداین چای به صورت ۱۲ عدد تی بگ مثلثی عرضه شده است.مصرف  این دمنوش آرامش بخش اعصاب، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش و فشار خون را تنظیم می کند .

چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا 
یکی از خواص مهم  مخلوط چای سبز و نعنا فلفلی  از بین بردن عفونت های گلو می باشد.این دمنوش تسریع کننده کاهش وزن، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، التیام بخش سردرد و میگرن و خوشبو کننده دهان اشاره کرد.

دمنوش به نیوشا 
دمنوش به عملکرد دستگاه گوارش و تنفس را بهبود می بخشد و در درمان زخم معده مفید است و همچنین به هضم بهتر غذا کمک می کند. این دمنوش ضد سرطان و قند ، فشار و کلسترول خون را تنظیم می کند .دمنوش نیوشا ، دمنوش به را عرضه کرده است .

چای نعناع نیوشا 
از خواص مخلوط چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا می توان به تسریع کننده کاهش وزن، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، التیام بخش سردرد و میگرن و خوشبو کننده دهان اشاره کرد. مطالعات علمی نشان می دهد که کاتچین چای سبز بخصوص EGCG با افزایش حرارت و افزایش اکسیداسیون چربی پس از صرف غذا به کاهش وزن کمک می کند.

خواص نعناع 

نعناع به هضم بهتر غذا کمک می کند ، برگ این گیاه غنی از آنتی اکسیدان می باشد و مشکلات قلبی و مغزی را برطرف می کند . نعناع تسکین دهنده دردهایی از قبیل درد دندان ، ضرب دیدگی می باشد .

طریقه مصرف نعناع

نعناع برای مشکلات معده بسیار مفید است . برای رفع مشکلات معده و نفخ ، یک قاشق نعناع خشک را با آب جوش به مدت یک ربع بگذارید تا دم بکشد . برای راحتی کار شما ، این چای در پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه قرار داده شده است .

خواص مرزنجوش 

مرزنجوش مشکلات تنگی نفس ، آسم و سرفه را درمان می کند و یک تصفیه خون مناسب است . برای درمان سرماخوردگی از مرزنجوش استفاده کنید .

مرزنجوش خواص مرزنجوش خواص دمنوش
پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه .نیوشا دایت

طریقه مصرف مرزنجوش 

دم کرده مرزنجوش بسیار مفید در درمان تنگی نفس و آسم می باشد . برای تهیه این دم کرده کافیست مقداری مرزنجوش را باعسل در آب جوش ریخته و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنیم تا دم بکشد .نوشیدن روزانه این دمنوش به عملکرد خوب ریه کمک می کند .

 

با مصرف پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه می توانید در کمترین مدت  مشکل ریه خود را را درمان کنید و پس گذشت از این مدت شگفت زده خواهید شد. پک دمنوش نیوشا جهت بهبود عملکرد ریه بدون ضرر و بدون هیچ گونه افزودنی و بازگشتی می‌باشد. این پکیج در دوره های ۲۰ – ۴۰ – ۶۰ – ۸۰ و ۱۲۰ روزه ارائه می شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن