پک های درمانی

پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست نیوشا

پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست نیوشا مخلوطی از چای های سبز و چای های سیاه می باشد که باترکیبات خود در درمان یبوست به شما کمک می کنند. همچنین پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست شامل چندین نوع دمنوش گیاهی است که این دمنوش ها از بهترین دمنوش ها در نوع خود هستند که با کمک پک لاغری و درمان یبوست نیوشا می توانید در بازه‌ی زمانی کوتاه یبوست خود را درمان کنید.پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست حاوی ۶ بسته دمنوش از قبیل چای سبز  رزماری و گل محمدی ، دمنوش میکس بری ، چای سیاه و گل گاو زبان ، چای سیاه و کرن بری ، چای سبز و به لیمو  ، چای سبز عسل و آلوئه ورا می باشد . بنابراین اگر از مشکل بیماری یبوست رنج می برید ،می توانید  از پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست نیوشا  استفاده کنید .


برای خرید اینترنتی پکیج دمنوش لاغری دمنوش نیوشا می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۸۸۰۲۵۳۵ تماس حاصل نمایید


معرفی دمنوش های پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست 

چای سبز ، رزماری و گل محمدی نیوشا
یکی از دمنوش های پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست چای سبز ، رزماری و گل محمدی می باشد . فولیک اسید دمنوش رزماری و گل محمدی برای ساخت سلول های بدن حیاتی است. از ایجاد اختلال در دستگاه عصبی جنین در اوایل دوران بارداری جلوگیری می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. با مصرف این نوع دمنوش پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست ضربان قلب و فشارخون را تنظیم خواهد شد .

دمنوش میکس بری موجود در پکیج دمنوش نیوشا
دمنوش ریز میوه ها ی قرمز موجود در پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست  برای آرامش، کاهش وزن و کنترل کلسترول و فشار خون بسیار مفید است. این دمنوش خنک کننده ترکیبی از میوه ها ی قرمزی مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است . خاصیت  آنتی اکسیدانی ترکیباتش در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار موثر است.برای درمان یبوست دمنوش میکس بری را بعد از صبحانه میل کنید .

چای سبز و به لیمو نیوشا 
پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست حاوی چای سبز و به لیمو است . مخلوط چای سبز و به لیمو نیوشا که به آن چای آرامش نیز می گویند از بهترین و مفیدترین نوشیدنی ها برای انسان است. این دمنوش تسکین دهنده اعصاب و ضد آسم و تشنج می باشد .چای سبز و به لیمو  را نیم ساعت قبل از شام میل کنید .

چای گل گاو زبان نیوشا 
مخلوط چای سبز و گل گاو زبان موجود در پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست جهت درمان دردهای ناشی از سنگ کلیه و دفع سنگ مثانه نیز بسیار مفید است. اگر دچار آلرژی های فصلی می باشید توصیه به مصرف دم کرده گل گاوزبان است.

چای کرن بری نیوشا
یکی دیگر از دمنوش های موجود در پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست ، چای کرن بری است . این چای مخلوطی از  چای سیاه و کرن بری  می باشد . برگفته از چای سیاه و خواص بی نظیر کرن بری است. چای کرن بری باعث افزایش ایمنی بدن می شود. این چای حاوی ویتامین C می باشد .

چای سبز ،عسل و آلوئه ورا نیوشا
یکی دیگر از انواع دمنوش های پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست دمنوش چای سبز ، عسل و آلوئه ورا نیوشا می باشد که به طور طبیعی مقاومت بدن را افزایش داده و خون را تصفیه می کند. این دمنوش مشهور به گیاه هزار درمان می باشد . دمنوش چای سبز با آلوئه ورا و عسل نیوشا، در رفع یبوست، درمان سوءهاضمه، بیماری های کبدی و آسم نیز موثر است.با مصرف این دمنوش در بازه زمانی کوتاهی وزن خود را کاهش دهید .

خواص رزماری 

درمان یبوست 

عملکرد صفرا و دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و در درمان یبوست از رزماری استفاده می شود .

بهبود جریان خون 

رزماری روند گردش خون را بهبود می بخشد و مواد مغذی اندام ها را تأمین می کند . با مصرف دمنوش رزماری گردش خون خود را بهبود ببخشید .

 

خواص گل محمدی

تقویت سیستم ایمنی بدن 

چای گل محمدی به عنوان یک سم زدای قوی بدن می باشد و بدن را پاکسازی می کند . بنابراین اگر می خواهید سموم  بدن را از بین ببرید در یک بازه زمانی و به صورت روزانه این چای را مصرف کنید .

ضد سرطان 

این گل خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از این رو سبب می شود تا از سرطان جلوگیری کند . وجود ماده ای به نام کاتچین در گل محمدی ، برای پیشگیری از سرطان مفید می باشد .

 

طریقه مصرف رزماری

برای درمان نفخ و یبوست می توانید از رزماری استفاده کنید . به این صورت که برگ رزماری را به همراه آب جوش داخل قوری ریخته و مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. مصرف روزانه این دمنوش می تواند کمک زیادی جهت درمان یبوست برای شما باشد.

رزماری دمنوش خواص دمنوش
پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست نیوشا . نیوشا دایت

طریقه مصرف گل محمدی 

چای گل محمدی خواص بی شماری دارد .جهت تهیه چای گل محمدی می توانید مقداری از گل محمدی را همراه با چای داخل قوری ریخته و حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد . مصرف روزانه این چای سبب سم زدایی کل بدن می شود .

بنابراین شما عزیزان با انتخاب پکیج دمنوش درمان و رفع یبوست نیوشا صاحب چندین نوع دمنوش گیاهی خواهید شد که با مصرف مرتب آن ها در بازه زمانی کوتاهی مشکل یبوست خود را حل می کنید . این نوع پکیج دمنوش بدون افزودنی و بازگشتی می باشد  و در دوره های ۲۰ -۴۰ -۶۰ -۸۰ و ۱۲۰ روزه ارائه می شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن