پک های درمانی

پکیج دمنوش گیاهی نیوشا، پک درمان تیرگی و رفع سیاهی دورچشم نیوشا

سیاهی و کبودی دور چشم، لزوما ناشی از خستگی نیست. در واقع سایه های تیره در اطراف چشم ها به دلیل عبور خون از مویرگ‌هایی است که در زیر سطح پوست هستند. اگر پوست اطراف چشم شما بسیار نازک باشد، عبور خون از مویرگ های زیر آن، پوست را کدر و تیره می کند. البته نمی توان تاثیر هورمون کورتیزون، واکنش های آلرژیک به مواد آرایشی، دود سیگار، و آلودگی هوا را در این زمینه نادیده گرفت، ولی با دمنوش های گیاهی پکیج دمنوش نیوشا می‌توانید در کمترین زمان، تیرگی دور چشم خود را از بین ببرید یا حداقل آن را کاهش دهید.پک درمان تیرگی و رفع سیاهی چشم پکیج دمنوش نیوشا، مخلوطی از چند عدد از دمنوش های گیاهی محصولات نیوشا است که با مقداری مناسب و اصولی با یکدیگر ترکیب شده است تا در درمان تیرگی اطراف چشم به شما کمک نمایند. پک ۲۰ روزه این پکیج دمنوش حاوی ۳ عدد از دمنوش های محصولات نیوشا می‌باشد. پکیج دمنوش درمان تیرگی دور چشم، ضدلک، جوان ساز و روشن کننده پوست است. پیشگیری و درمان پوکی استخوان، افزایش سوخت و ساز بدن، بهبود عملکرد قلب و عروق و درمان افسردگی از دیگر خواص پک درمان سیاهی دورچشم دمنوش نیوشا می‌باشد.


برای خرید اینترنتی پکیج دمنوش لاغری دمنوش نیوشا می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۸۸۰۲۵۳۵ تماس حاصل نمایید


دمنوش های پک درمان تیرگی دور چشم پکیج دمنوش نیوشا

چای سبز، عسل و آلوورا پکیج دمنوش نیوشا
چای سبز، رزماری و گل محمدی پکیج دمنوش نیوشا
دمنوش میکس بری پکیج دمنوش نیوشا

چای رزماری و گل محمدی پکیج دمنوش نیوشا

مخلوط چای سبز رزماری و گل محمدی پکیج دمنوش نیوشا از خواص و فواید سه گیاه شفا بخش چای سبز، رزماری و گل محمد برخوردار است. تسریع کاهش وزن، افزایش گردش خون، تقویت قوای ج ن س ی و درمان مشکلات روحی نظیر افسردگی و استرس از جمله خواص این مخلوط می باشد.

دمنوش میکس بری پکیج دمنوش سیاهی دورچشم نیوشا

دمنوش ریز میوه های قرمز برای آرامش، کاهش وزن و کنترل کلسترول و فشار خون بسیار مفید است. این دمنوش خنک کننده، ترکیبی از میوه های قرمزی مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است و بواسطه خواص آنتی اکسیدانی ترکیباتش در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار موثر است.

چای عسل و آلوورا پکیج دمنوش نیوشا

دمنوش عسل و آلوورا پکیج دمنوش نیوشا به طور طبیعی مقاومت بدن را افزایش داده و خون را تصفیه می کند. دمنوش چای سبز با آلوئه ورا و عسل نیوشا، در رفع یبوست، درمان سوءهاضمه، بیماری های کبدی و آسم نیز موثر است. این گیاه دارویی، برای سلامتی دهان و لثه و درمان زخم معده، زخم ها ی گوارشی، کم خونی، بی خوابی، درد کلیه و برای انواع دیابت مفید است.

خواص آلوورا

آلوئه ورا خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و مانع از بروز چین و چروک می‌شود، درمان زخم‌های دهانی (تبخال‌)، تسریع ترمیم جراحات ناشی از سوختگی، کاهش قندخون بیماران دیابتی از دیگر خواص درمانی گیاه آلوئه ورا می باشد.

طریقه مصرف آلوئه ورا

آلوئه ورا را تازه به تازه و همراه با ساقه ی بلند آن، تهیه کرده و برای هر بار استفاده قسمت کمی از آن را از پایین ساقه برش داده و شیره ای که از آن بیرون خواهد آمد را با همان ساقه ی باز شده به آرامی روی صورت و قسمت های دارای جوش بگذارید تا کاملا خشک شود.

خواص رزماری

رزماری حافظه را تقویت می‌کند، جریان خون را تحریک و مشکلات تنفسی را درمان می‌نماید. کاهش یا تسکین سردرد، مقابله با استرس و اضطراب، تحریک رشد مو و تقویت سیستم ایمنی از ویژگی های این گیاه دارویی است. گیاه دارویی رزماری قادر است مشکلات تنفسی را درمان نموده و باعث بهبود فرایند هضم گردد.

طریقه مصرف رزماری

دو قاشق چای خوری از رزماری خشک یا یک شاخه متوسط از رزماری تازه را در آب جوش انداخته و ۱۰ دقیقه صبر کنید تا جوش بیاید. سپس آن را از صافی رد کرده و میل کنید. سه فنجان چای رزماری در روز توصیه می شود.

این پکیج در دوره های ۲۰-۴۰-۶۰-۸۰ و ۱۲۰ روزه ارائه خواهد شد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن