پک لاغری 40 روزه دمنوش نیوشا

پکیج دمنوش نیوشا جهت کاهش وزن شیر دهی

پکیج دمنوش کاهش وزن شیر دهی نیوشا ترکیبی از چای های سبز و چای های سیاه می باشد . دمنوش های موجود در این پکیج دمنوش کاملاً گیاهی و تأثیر زیادی در کاهش وزن و درمان چاقی دارند . در این پکیچ دمنوش انواع دمنوش های نیوشا از قبیل : چای پرتقال ، چای توت فرنگی ، چای سبز گزنه و برگ زیتون ، چای زعفران وجود دارند که هر کدام به ترتیب به تعداد یک بسته در این پکیج دمنوش موجود است که به طور کل این پکیج دمنوش حاوی ۱۲ بسته از دمنوش نیوشا است . دمنوش های تشکیل دهنده این پکیج دمنوش بهترین نوع از دمنوش است و هر کدام دارای خواص متععدی هستند.بنابراین اگر به دنبال اندام ایده آلی برای خود هستید می توانید از پکیج دمنوش نیوشا جهت کاهش وزن در دوران شیر دهی استفاده کنید .


برای خرید اینترنتی پکیج دمنوش لاغری دمنوش نیوشا می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۸۸۰۲۵۳۵ تماس حاصل نمایید


دمنوش های موجود در پکیج دمنوش نیوشا جهت کاهش وزن شیر دهی 

چای پرتقال نیوشا

چای توت فرنگی نیوشا

چای گزنه و برگ زیتون نیوشا

چای زعفران نیوشا

چای پرتقال نیوشا 

دمنوش پرتقال نیوشا موجود در این پکیج دمنوش دارای خواص بی شماری می باشد که یکی از آنها خاصیت  ضد میکروبی است . این دمنوش حاوی ویتامین های c و B1 می باشد که مصرف این دمنوش سبب می شود تا بدن در برابر اکثر بیماری ها از جمله سرما خوردگی مقاوم باشد .

چای توت فرنگی نیوشا 

دمنوش توت فرنگی موجود در این پکیج دمنوش دارای ترکیباتی است که موجب کاهش فشار خون می شود و در نتیجه از سکته قلبی هم پیشگیری می کند . توت فرنگی سرشار از فیبر ، آهن ، پتاسیم و آنتی اکسیدان می باشد و مصرف آن باعث استحکام دندان و استخوان خواهد شد .

چای گزنه وبرگ زیتون نیوشا 

چای سبز گزنه و برگ زیتون  موجود در این نوع پکیج دمنوش از انواع بیماری های سخت از جمله بیماری قلبی پیشگیری می کند . وجود گزنه در این دمنوش سبب شده تا مقدار زیادی از پتاسیم بدن تأمین شود که این خود از بیماری سنگ کلیه پیشگیری می کند .

چای زعفران نیوشا 

چای زعفران موجود در این نوع از پکیج دمنوش با توجه به ترکیباتی که دارد از افسردگی پیشگیری و حافظه را تقویت می کند .همچنین دم کرده زعفران فشار خون را به طرز قابل توجه ای کاهش می دهد.

با خواص زعفران آشنا شوید

رفع افسردگی 

مصرف زعفران روزانه نشاط آور است و با توجه به موادی که دارد اگر روزی یک فنجان چای زعفران را میل کنید به بهبود اعصاب شما کمک خواهد کرد .

بهبود عملکرد قلب

مصرف چای زعفران مانع از تجمع کلسترول در رگ ها می شود و در نتیجه از بیماری فلبی پیشگیری می کند . این چای برای تقویت قلب گزینه مناسبی می باشد.

 

دمنوش دمنوش زعفران دمنوش نیوشا دمنوش گیاهی
پکیج دمنوش نیوشا جهت کاهش وزن شیر دهی . نیوشا دایت

 

خواص گزنه چیست؟

کاهش وزن 

اگر ظاهر اندامتان برایتان مهم است می توانید روزانه دمنوش گزنه را مصرف کنید . گزنه خاصیت چربی سوزی دارد و در کاهش وزن نقش مهمی ایفا می کند.

با گزنه موی خود را تقویت کنید

برای جلوگیری از ریزش مو می توانید از گزنه کمک بگیرید. برای درمان ریزش مو این گیاه را به صورت های مختلفی مانند چای ، کپسول و روغن گزنه استفاده می کنند .

درمان کم خونی 

با توجه به اینکه برگ های گزنه سرشار از آهن است برای درمان کم خونی از آن استفاده می شود . مصرف روزانه گزنه سبب درمان کم خونی و همچنین قند خون را کاهش می دهد.

دمنوش دمنوش گیاهی گزنه
پکیج دمنوش نیوشا جهت کاهش وزن شیر دهی .نیوشا دایت

 

طریقه مصرف گزنه 

گزنه را می توانید به صورت دم کرده مصرف کنید . به این صورت که مقداری از برگ خشک این گیاه را در یک قوری ریخته و ۲۰ دقیقه صبر کنید تا دم بیاید .توجه داشته باشید که در روز بیش از ده گرم از این گیاه را مصرف نکنید زیرا باعث بند آمدن ادرار می شود . شما می توانید برای خرید این دمنوش که مقدار معقولی تهیه شده ، از دمنوش های گزنه نیوشا استفاده کنید .

طریقه مصرف زعفران 

برای تهیه چای زعفران می توانید مقداری از زعفرا را داخل قوری ریخته و بگذارید با آب جوش به مدت ۲۰ دقیقه دم بکشد . ولی برای راحتی کار می توانید از چای کیسه ای زعفران که از دمنوش های نیوشا است استفاده کنید .پکیج دمنوش نیوشا جهت کاهش وزن شیر دهی کاملاً گیاهی و بدون هیچ عوارضی می‌باشد.

این پکیج در دوره های ۲۰-۴۰-۶۰-۸۰ و ۱۲۰ روزه ارائه می شود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن