سلامت و تغذیهمجله یوشاتی

کدام دمنوش نیوشا برای کاهش وزن مناسب است؟

برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن راه‌های زیادی وجود دارد. مانند رژیم غذایی، ورزش و خیلی‌های دیگر. بعضی از راه ها سخت و طاقت فرساست و برخی از راه ها عوارض دارد. ولی یکی از بی خطرترین راه های رسیدن به یک اندام ایده آل، استفاده از دمنوش های گیاهی خواهد بود. در این راستا برخی از انواع دمنوش نیوشا برای کاهش وزن مناسب و چربی سوز قوی هستند. شما می‌توانید در کنار ورزش یا رژیم غذایی خود، با مصرف روزانه دمنوش نیوشا در مدت زمان کوتاهی به اندام ایده آلتان برسید. در این مطلب چند نمونه از دمنوش های نیوشا که برای کاهش وزن و لاغری مناسب هستند را معرفی می‌کنیم. پس اگر می‌خواهید بدون عوارض و داروهای شیمیایی لاغر شوید این مطلب را حتماً بخوانید.

انواع دمنوش نیوشا که برای کاهش وزن مناسبند 

دمنوش بلوبری

چای سیب ترش

چای ترش

دمنوش آلوورا، عسل

دمنوش میکس بری

دمنوش کرن بری

دمنوش گزنه و برگ زیتون

دمنوش هایی که در بالا نام بردیم به عنوان یک چربی سوز قوی هستند و کمک زیادی به شما در کاهش وزن می‌کنند. در ادامه هر کدام از این دمنوش ها را معرفی و خواصشان را بازگو می‌کنیم.

دمنوش بلوبری نیوشا

یکی از انواع دمنوش نیوشا که برای کاهش وزن مناسبند دمنوش بلوبری نیوشا است. با مصرف روزانه این دمنوش چربی‌های شکم حذف و متابولیسم بدن افزایش می‌یابد. برخی دیگر از خواص دمنوش بلوبری را می‌توان به کند کردن روند پیری، کاهش قند خون، بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه، شفاف سازی پوست اشاره کرد. برای اینکه دمنوش بلوبری اثر چربی سوزی داشته باشد بهترین زمان مصرف آن، بعد از هر وعده غذایی است.

چای سیب ترش نیوشا

این دمنوش نیوشا ترکیبی از چای سبز است که خواص درمانی بی‌شماری دارد. می‌توان یکی از بارزترین ویژگی‌های دمنوش سیب ترش را تسریع کننده کاهش وزن نام برد. برای چربی سوزی، دمنوش سیب ترش را دو ساعت بعد از وعده غذایی میل خواهند کرد. برخی دیگر از خواص درمانی دمنوش سیب ترش نیوشا عبارتند از پیشگیری از پوکی استخوان، کاهش کلسترول خون، کمک به حذف عفونت ها و ویروس در بدن.

چای ترش نیوشا

یکی از خوشمزه ترین انواع دمنوش نیوشا ، چای ترش نام دارد. این دمنوش خوشمزه، علاوه بر طعم دلپذیرش دارای خواص درمانی زیادی است. چای ترش تأثیر زیادی در کاهش وزن و تناسب اندام خواهد داشت. این دمنوش نیوشا عوارض قلبی و مشکلات آن را رفع و تری گلسرید را کنترل می‌کند. چای ترش منبع غنی تامین آهن و برای درمان کم خونی مناسب است.  به افرادی که فشار پایین دارد توصیه می‌شود این دمنوش را همراه با قند یا نبات میل کنند. چای ترش به صورت گرم و سرد مصرف می‌شود. چای ترش را می‌توان برای کاهش وزن در سه نوبت استفاده کرد.

خواص چای ترش - کاهش وزن - تناسب اندام - چای ترش

چای آلوورا، عسل نیوشا

این نوع دمنوش نیوشا به گیاه هزار درمان مشهور است و ویتامین‌های زیادی دارد. چای آلوورا و عسل به کاهش وزن کمک می‌کند و برای انواع دیابت مفید خواهد بود. دمنوش آلوورا و عسل نیوشا از پوکی استخوان پیشگیری و میزان قند خون را کنترل می‌کند. یکی دیگر از مهم‌ترین فواید این دمنوش، تقویت پوست صورت و جوان نگه داشتن آن است. اگر از این دمنوش برای کاهش اشتها استفاده شود آن را قبل از وعده غذایی مصرف می‌کنند. برای چربی سوزی دو ساعت بعد از غذا استفاده خواهند کرد.

دمنوش میکس بری نیوشا

میکس بری از ریز میوه‌های قرمز تشکیل می‌شود. این نوع دمنوش نیوشا تسریع کننده کاهش وزن و به تناسب اندام کمک می‌کند. از دیگر خواص دمنوش میکس بری را می‌توان به بهبود عملکرد کبد، تنظیم قند، فشار و کلسترول خون اشاره کرد. میکس بری برای چربی سوزی، باید بعد از هر وعده غذایی مصرف شود.

‌دمنوش کرن بری نیوشا

یکی از مؤثرترین دمنوش های نیوشا دمنوش کرن بری است. این دمنوش مخلوط چای سیاه و طعمی ترش و شیرین دارد. برخی از خواص درمانی کرن بری شامل پیشگیری از سنگ کلیه، بهبود دهنده عملکرد قلب، بهبود عملکرد معده و ضد سرطان است. جهت کاهش وزن، کرن بری را بعد از وعده غذایی مصرف می‌کنند.

خواص کرن بری - دمنوش کرن بری - کاهش وزن - تناسب اندام - دمنوش نیوشا
دمنوش کرن بری

چای گزنه و برگ زیتون نیوشا

مخلوط چای سبز، گزنه و برگ زیتون خاصیت این دمنوش را چند برابر کرده. مصرف این دمنوش نیوشا کمک زیادی به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام خواهد کرد. چای گزنه و برگ زیتون دستگاه ایمنی بدن را تقویت و از سرطان خون پیشگیری می‌کند. برای چربی سوزی بهتر است این چای دو ساعت بعد از شام میل شود.

دارو نخورید؛ دمنوش نیوشا بخورید

دمنوش های فوق چند نمونه از دمنوش هایی هستند که به کاهش وزن کمک می‌کنند. برخی از نمایندگان دمنوش نیوشا ، چند دمنوش لاغری نیوشا را در یک پکیج جای می‌دهند و به عنوان پک های کاهش وزن به مشتریان ارائه خواهند داد. مصرف این پکیج‌ها مطابق با تجویز مشاورین، باعث می‌شود تا در مدت زمان کمی به سایز و اندام ایده آلی برسید. پس بجای استفاده از داروهای شیمیایی و روش‌های خطرناک برای کاهش وزن، از دمنوش های گیاهی استفاده کنید. با اطمینان خاطر دمنوش بخورید و دغدغه عوارض را نداشته باشید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن